Finansowanie sportu postrzegane jest jako forma inwestycji. Analizowane są tworzone oferty biznesowe w sporcie i metody wyceny wartości sportowych sukcesów przez firmy angażujące się w sponsoring sportowy. Przedsiębiorcy chcieliby poznać stopę zwrotu zainwestowanego kapitału w sport. Czy i w jakim czasie możliwe jest zmierzenie wzrostu rozpoznawalności marki oraz zainteresowania produktami firmy ze strony środowiska sportowego, w którym pojawiła się nazwa i logo podmiotu gospodarczego?
Czy finansowanie sportu przynosi korzyści biznesowe?
Moderator:
Prelegenci:
- Przemysław Dalecki – Dyrektor Gdyńskiego Centrum Sportu
- Patryk Felmet – Dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS
- Grzegorz Kita – Prezes Sport Management Polska
- Ireneusz Madej – Pełnomocnik Wojewody Lubuskiego ds. sportu, szkolenia sportowego dzieci i młodzieży i współpracy z OPP
- Piotr Matecki – Prezes zarządu firm PR9 oraz SportWin, pomysłodawca i organizator Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ oraz Gali Sportu i Biznesu
- Bartłomiej Orzeł. – Wicedyrektor Centralnego Ośrodka Sportu