Dynamiczny rozwój Internetu, zwiększenie szybkości łączy internetowych, wydajności i dostępności sprzętu, a także zmiany społeczne, zwłaszcza pośród najmłodszego pokolenia, wpłynęły na zmiany w funkcjonowaniu rynku mediów. Przyczyniły się również do wzrostu znaczenia nowoczesnych środków przekazu, w szczególności mediów społecznościowych. Media te były tworzone głównie z myślą o rozrywce i ułatwieniu komunikacji międzyludzkiej. Obecnie, spełniają również istotną rolę w marketingu, polityce oraz w edukacji. Umiejętnie wykorzystywanie mediów społecznościowych, może znacząco podnieść poziom atrakcyjności przekazu, pozostając uzupełnieniem dla mediów tradycyjnych.
Czy media społecznościowe zastąpią media tradycyjne?
Prelegenci:
- Adam Burak – Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu PKN ORLEN
- Anna Dziedzic – Wiceprezes agencji Świeża Bazylia PR
- Witold Jankowski.. – Prezes ICAN Institute
- Adam Kasprzyk – Dyrektor ds. komunikacji i rzecznik prasowy w Grupie LOTOS S.A
- Piotr Piotrowski – Redaktor Gość Niedzielny
- Maksymilian Wysocki – Redaktor w wGospodarce.pl