Moda na dobre polskie produkty zaczyna się powoli rozpędzać, co widać w szczególności w branży spożywczej, ale za nią mogą podążać kolejne sektory. To, co możemy zrobić w kwestii patriotyzmu gospodarczego, to kupować produkty produkowane przez polskich przedsiębiorców. Pozwoli to polskim przedsiębiorcom na zachowanie miejsc pracy, a także generowanie przychodów i płacenie podatków. Wspólna praca na rzecz promowania polskich produktów w dobie światowego kryzysu ma strategiczne znaczenie dla całej polskiej gospodarki.
Znaczenie promowania i sprzedaży polskich produktów dla gospodarki
Moderator:
Prelegenci:
- Przemysław Bochat – Członek Zarządu Polskiego Związku Producentów Roślin Zbożowych
- Bartosz Mielecki – Dyrektor Polskiej Grupy Motoryzacyjnej
- Sławomir Niecko – Prezes Zarządu Pomorskiego Hurtowego Centrum Rolno-Spożywczego S.A.
- Olga Ewa Semeniuk – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju
- Jakub Zapała – Wiceprezes Fundacji Pomyśl o Przyszłości
- Zbigniew Zienowicz – Prezes Zarządu firmy Hydromega Sp. z o.o.