Absolwent stosunków międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego, studiów podyplomowych w WSE im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku dziennikarstwo i PR, posiada również tytuł MBA. W Grupie ORLEN odpowiada za realizację skonsolidowanej strategii komunikacyjnej w obszarze komunikacji korporacyjnej i marketingowej, w tym także rozwój kanałów komunikacji digitalowej w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Od 2018 jako Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej a następnie od 2020 jako członek Zarządu ds. komunikacji i marketingu w PKN ORLEN nadzoruje realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Grupy ORLEN oraz budowę struktur i modelu biznesowego agencji mediowej, powołanej we współpracy z PZU S.A.
Wcześniej związany z branżą paliwowo-energetyczną oraz sektorem finansowym. Pełnił m.in. funkcję dyrektora komunikacji i marketingu w największych polskich spółkach z WIG20 tworząc i wdrażając strategię komunikacji korporacyjnej, marketingowej i sponsoringowej.
Posiada również szerokie doświadczenie w marketingu sportowym i dziennikarstwie. W latach 2012-2016 pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i PR oraz rzecznika prasowego Stadionu Wrocław, natomiast w latach 2008-2012, jako dziennikarz, związany był z telewizją Polsat. Pełnił funkcję członka rad nadzorczych w UNIPETROL A.S., ORLEN Południe S.A., obecnie w PZU Zdrowie S.A.
Jest jurorem branżowego konkursu Złote Spinacze, członkiem kapituły programu 50 Kreatywnych w Biznesie magazynu BRIEF oraz prelegentem Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

Prelekcje

Dzień 2 – 25.08.2020

12:25

13:45