Wykładowca i praktyk biznesowy, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie Twórca polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review”. Założyciel i prezes ICAN Institute (dawniej Canadian International Management Institute).
Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami z obszarów przywództwa (takimi jak Marshall Goldsmith, Dave Ulrich, Heike Bruch, Daniel L. Shapiro), sprzedaży (m.in. Neil Rackham, Andy Zoltners, Jeffrey Gitomer) i innowacji (m.in. Andrew McAfee, Hal Gregersen, Alex Osterwalder). Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie (Human Synergistics International, Communispond, Simon Kucher & Partners, Egon Zehnder i in.). Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management – zarządzania, które bazuje wyłącznie na sprawdzonych, popartych badaniami praktykach menedżerskich.
W latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a od ponad 20 lat prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (ManagementTM, Strategic Leadership AcademyTM, Personal Leadership AcademyTM). Jest twórcą linii programów zwiększania sprzedaży ICAN Total SellingTM. Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks, Shell Polska, BSH, Tauron Polska Energia, Veolia Poland, Benefit Systems). Studiował zarządzanie i ekonomię w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Ukończył również programy executive education w obszarze sprzedaży w Kellogg School of Management (Accelerating Sales Force Performance oraz High-Impact Sales Strategy).

Prelekcje

Dzień 1 – 24.08.2020

16:30

Dzień 2 – 25.08.2020

13:45