Dziennikarka, redaktorka i copywriterka. Od ponad czterech lat związana z ICAN Institute, twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review” oraz „ICAN Management Review”. Zwolenniczka pisania w przystępny, obrazowy sposób nawet o rzeczach trudnych i skomplikowanych. Specjalizuje się w tworzeniu treści o tematyce biznesowej i lifestylowej oraz copywritingu.
Interesują ją zagadnienia dotyczące wpływu technologii na kulturę organizacyjną, modele biznesowe, przywództwo oraz zarządzanie sobą i zespołami. Uszczęśliwia ją pisanie o radości pracowników, inicjatywach z zakresu rozwoju talentów i kulturze dobrostanu. Uwielbia rozmawiać z autentycznymi osobami o ich sukcesach, porażkach oraz płynących z nich wnioskach.
Promuje koncepcję evidence-based management – zarządzania opartego na sprawdzonych, popartych badaniami praktykach menedżerskich. Obecnie jej twórczość w różnej formie (tekst, audio, wideo) regularnie gości na łamach „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review”.
Wiedzę i umiejętności biznesowe zdobywała nie tylko od swoich rozmówców, ale również w ramach prestiżowych programów rozwoju ICAN Institute. Jest absolwentką takich szkoleń jak Sales Strategy ProgramTM, Strategic Leadership AcademyTM, B2B Business Development PogramTM czy Elite Leadership ProgramTM.

Prelekcje