Swoją przygodę z mediami rozpoczęła w Akademickim Radiu Kampus, gdzie zdobyła doświadczenie w montażu materiałów oraz prowadzeniu audycji na żywo. Pierwsze kroki dziennikarskie stawiała w „Briefie”, pisząc artykuły o marketingu, biznesie, reklamie i nowych technologiach. Współtworzyła ranking „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” – zestawienie przedstawicieli firm i startupów, których działania charakteryzuje innowacja oraz kreatywność.
W kwietniu 2016 r. zadebiutowała na łamach dziennika „Pulsu Biznesu”, w sekcji „Puls Firmy” poświęconej małym i średnim przedsiębiorstwom. Od maja 2019 r. związana z ICAN Institute, wydawcą „Harvard Business Review Polska” (do czerwca 2020), „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review”.
Autorka i redaktorka licznych tekstów m.in. o rynku pracy, marketingu, reklamie, biznesie, sprzedaży, IT i nowych technologiach (w tym np. o: sztucznej inteligencji, rozszerzonej rzeczywistości, wielkich zbiorach danych i ich analizie, chmurze obliczeniowej, internecie rzeczy, technologii blockchain). Ma doświadczenie w opracowywaniu merytorycznym i przeprowadzaniu wideo-wywiadów, webinariów i debat.
W wolnych chwilach pielęgnuje prywatny las tropikalny i gra na konsoli.

Prelekcje