Od 2011 r. Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, gdzie odpowiada za nadzór funkcjonalny nad front office w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, w tym:
- salami obsługi klientów - ponad 320 placówek w całej Polsce, ponad 4500 pracowników,
- Centrum Obsługi Telefonicznej - 8 lokalizacji, ponad 400 konsultantów,
- Centrami Usług Wspólnych w zakresie udostępniania danych podmiotom zewnętrznym – 12 Centrów, łącznie ok 400 pracowników,
- usługi elektroniczne dla klientów ZUS na Platformie Usług Elektronicznych.
W latach 2011-2018 odpowiadała za wprowadzenie standardów i usprawnień w obsłudze klientów, promocji kanałów obsługi oraz monitorowanie jakości. Była odpowiedzialna za uruchomienie Centrum Obsługi Telefonicznej i Centrów Usług Wspólnych. jako Kierownik Projektu odpowiadała za wdrożenie elektronicznych zwolnień lekarskich w całym kraju. W 2017 roku Kierownictwo Zakładu przyjęło opracowaną pod jej kierownictwem Politykę Obsługi Klientów na lata 2017-2020, która wskazuje kierunek zmian w zakresie usług świadczonych na rzecz klientów Zakładu.

Prelekcje